Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Gebauerová, Jaroslava ; Plšek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategie vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce je pojednáno o jednotlivých strategiích, jsou zmíněna jejich pozitiva a negativa spolu s dynamičností vstupu na nový trh. Analytická část práce obsahuje analýzu rakouského trhu, interní analýzu firmy AQUAL s.r.o., kterou jsem zvolila pro praktickou aplikaci, následně její SWOT analýzu a popis vstupu na zahraniční trh podle metody SMART. V návrzích je uveden postupný vývoj volby strategie vstupu, důvody výběru smíšené strategie a popsány aspekty fungování a řízení firmy v zahraničí, významná je definice činností manažera pro Rakousko. Závěrem je podáno zhodnocení celé práce, předpokladů a očekávaných přínosů vstupu, cílů, kterých bylo v práci dosaženo a přínosy, které práce poskytla.
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Gebauerová, Jaroslava ; Plšek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategie vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce je pojednáno o jednotlivých strategiích, jsou zmíněna jejich pozitiva a negativa spolu s dynamičností vstupu na nový trh. Analytická část práce obsahuje analýzu rakouského trhu, interní analýzu firmy AQUAL s.r.o., kterou jsem zvolila pro praktickou aplikaci, následně její SWOT analýzu a popis vstupu na zahraniční trh podle metody SMART. V návrzích je uveden postupný vývoj volby strategie vstupu, důvody výběru smíšené strategie a popsány aspekty fungování a řízení firmy v zahraničí, významná je definice činností manažera pro Rakousko. Závěrem je podáno zhodnocení celé práce, předpokladů a očekávaných přínosů vstupu, cílů, kterých bylo v práci dosaženo a přínosy, které práce poskytla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.